doc. PhDr. Michaela Píšová, M.A., Ph.D.
Počet publikací: 218
2020
-
Eroding trust in teacher professionalism : An ethnomethodological analysis of radio interviews with Czech experts on education
Studia paedagogica, rok: 2020, ročník: 25, vydání: 2, DOI
-
Novice teachers in the Czech Republic and their drop-out intentions
European Journal of Education, rok: 2020, ročník: 55, vydání: 2, DOI
2019
-
Novice Teachers of English as a Foreign Language in the Czech Republic and their Drop-Out Intentions
Journal of Language and Cultural Education, rok: 2019, ročník: 7, vydání: 2, DOI
-
Rámec profesních kvalit učitele cizího jazyka
Rok: 2019, druh: Účelové publikace
-
Videoclubs as a Form of Professional Development: The Research-based Benefits and the Experience-based Pitfalls
Supporting Teachers: Improving Instruction, vydání: 1. vydání, rok: 2019, počet stran: 18 s.
-
Začínající učitelé a odchody ze školy nebo školství: význam profesního aktérství
Komenský, rok: 2019, ročník: 143, vydání: 4
2018
-
Chtějí zůstat nebo odejít? Začínající učitelé v českých základních školách
Rok: 2018, vydání: 1. dotisk 1. vydání, počet stran: 322 s.
-
Podpora tvorby profesního portfolia v přípravném vzdělávání učitelů mateřských a 1. stupně základních škol
Rok: 2018, druh: Přehledové a vzdělávací texty
-
Profesní aktérství začínajících učitelů v základních školách
Orbis Scholae, rok: 2018, ročník: 12, vydání: 3, DOI
-
Profesní portfolio v přípravném vzdělávání učitelů mateřských a 1. stupně základních škol
Rok: 2018, druh: Učebnice