
Informace o projektu
Podoby profesní spolupráce ve škole II - Vztahová dimenze spolupráce učitelů a pomáhajících profesí
(PPSV)
- Kód projektu
- MUNI/A/1229/2021
- Období řešení
- 1/2022 - 12/2022
- Investor / Programový rámec / typ projektu
-
Masarykova univerzita
- Specifický výzkum - podpora studentských projektů
- Fakulta / Pracoviště MU
-
Pedagogická fakulta
- prof. PhDr. Tomáš Janík, Ph.D., M.Ed.
- Mgr. Lenka Ďulíková, Ph.D.
- PhDr. Mgr. Petra Dvořáčková
- Mgr. Jan Egerle
- doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D.
- Mgr. Alžběta Jurasová
- PhDr. Mgr. et Mgr. Bc. Ivana Jůzová, Ph.D.
- Mgr. Alena Paroubková, DiS.
- Mgr. et Mgr. Bc. Petra Pírková
- Mgr. Teresa Vicianová
Projekt specifického výzkumu rozvíjí již realizovaný projekt obdobného názvu předcházejícího období. Jeho cílem je na konkrétních příkladech (případových studiích) analyzovat posilující faktory ovlivňující kvalitu spolupráce pomáhajících profesí a učitele. Důraz bude kladen zejména na vztahovou dimenzi profesní spolupráce pomáhajících profesí a učitele.
Cíle udržitelného rozvoje
Masarykova univerzita se hlásí k cílům udržitelného rozvoje OSN, jejichž záměrem je do roku 2030 zlepšit podmínky a kvalitu života na naší planetě.
Publikace
Počet publikací: 6
2024
-
Netradiční cesta začínajícího učitele: z tandemové výuky do vlastní třídy za 667 dní
Rok: 2024, druh: Další prezentace na konferencích
-
Netradiční cesta začínajícího učitele: z tandemové výuky do vlastní třídy za 667 dní
Rok: 2024, druh: Konferenční abstrakty
2023
-
Vztahová dimenze interprofesní spolupráce ve škole: případové studie
Rok: 2023, počet stran: 124 s.
-
Vztahová dimenze interprofesní spolupráce ve škole: případové studie
Rok: 2023, vydání: 1., elektronické vyd.
2022
-
Začínající učitel na prvním stupni ZŠ v tandemové výuce
Rok: 2022, druh: Konferenční abstrakty
-
Začínající učitel na prvním stupni ZŠ v tandemové výuce
Rok: 2022, druh: Další prezentace na konferencích