Project information
Podoby profesní spolupráce ve škole II - Vztahová dimenze spolupráce učitelů a pomáhajících profesí
(PPSV)
- Project Identification
- MUNI/A/1229/2021
- Project Period
- 1/2022 - 12/2022
- Investor / Pogramme / Project type
-
Masaryk University
- Specific research - support for student projects
- MU Faculty or unit
- Faculty of Education
Projekt specifického výzkumu rozvíjí již realizovaný projekt obdobného názvu předcházejícího období. Jeho cílem je na konkrétních příkladech (případových studiích) analyzovat posilující faktory ovlivňující kvalitu spolupráce pomáhajících profesí a učitele. Důraz bude kladen zejména na vztahovou dimenzi profesní spolupráce pomáhajících profesí a učitele.
Sustainable Development Goals
Masaryk University is committed to the UN Sustainable Development Goals, which aim to improve the conditions and quality of life on our planet by 2030.
Publications
Total number of publications: 6
2024
-
Netradiční cesta začínajícího učitele: z tandemové výuky do vlastní třídy za 667 dní
Year: 2024, type: Appeared in Conference without Proceedings
-
Netradiční cesta začínajícího učitele: z tandemové výuky do vlastní třídy za 667 dní
Year: 2024, type: Conference abstract
2023
-
Vztahová dimenze interprofesní spolupráce ve škole: případové studie
Year: 2023, number of pages: 124 s.
-
Vztahová dimenze interprofesní spolupráce ve škole: případové studie
Year: 2023, edition: Vyd. 1.
2022
-
Začínající učitel na prvním stupni ZŠ v tandemové výuce
Year: 2022, type: Conference abstract
-
Začínající učitel na prvním stupni ZŠ v tandemové výuce
Year: 2022, type: Appeared in Conference without Proceedings