Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
Component-based Rendering System
Název česky | Renderovací systém založený na softwarových komponentách |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2006 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Spring Conference on Computer Graphics 2006 |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Počítačový hardware a software |
Klíčová slova | global illumination; generic rendering architecture; components; object-oriented decomposition |
Popis | Článek popisuje základní dekompozici generické renderovací architektury, která je vhodná pro širokou škálu různých zobrazovacích technik. Vytvořená architektura byla navržena na základě analýzy různých metod šíření globální energie ve scéně. Základní strukturní objektová dekompozice je rozšížena o komponentový model. Systém založaný na softwarových komponentách umožňuje za běhu měnit komponenty za jejich alternativní implementace, což dává možnost kombinovat zobrazovací strategie. Nabízí se také možnost paralelního zpracování. |
Související projekty: |