Informace o publikaci

Problémy identifikace rozumově nadaných dětí (nadané děti s SPU)

Logo poskytovatele
Autoři

PORTEŠOVÁ Šárka ŠAMÁNKOVÁ Lenka

Rok publikování 2007
Druh Článek ve sborníku
Konference Dimenze pedagogické práce s nadanými žáky
Fakulta / Pracoviště MU

Fakulta sociálních studií

Citace
Obor Psychologie
Klíčová slova gifted
Popis Prezentovaná studie seznamuje čtenáře s problematikou tzv. dvakrát výjimečných dětí - tj. rozumově nadaných žáků s handicapem. Nejčastěji jde ve školním kontextu o spojení nadání se specifickou vývojovou poruchou učení. Příspěvek rovněž přináší syntézu základních pedagogických a pedagogicko-psychologických, empiricky ověřených, zahraničních postupů a opatření, jež jsou v edukační péči o tuto velmi specifickou populaci žáků, nejčastěji užívány a seznamuje čtenáře se situací v ČR.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info