Informace o publikaci

Interaktivní tabule jako nástroj pro osvojení kartografických dovedností žáků

Autoři

RUDA Aleš FOLTÝNOVÁ Darina MRÁZKOVÁ Kateřina

Rok publikování 2009
Druh Článek ve sborníku
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Klíčová slova cartographic skills; interactive board
Popis Příspvek představuje jeden ze způsobů osvojování katrografických dovedností a znalostí (čtení mapy, analýza, interpretace, použití mapy a tvorba mapy), které by si měli osvojit žáci základních škol. S využitím potenciálu geografických informačních systémů a interkativní tabule, jako moderních pomůcek současného školství, se otevírá nová cesta,jak aktivně pracovat s geografickým materiálem. Učitelům se tak nabízí možnost učit v souladu s didaktickými principy a současně využívat moderní technologie zmíněné výše a rozvíjet u žáků požadované kartografické dovedenosti, s důrazem na porozumění, analýzu, hodnocení a praktické využití. Příspěvek vznikl v rámci výzkumného projektu MUNI /41/098/2009, Zhodnocení rozvoje vybraných kartografických dovedností s využitím geoinformačních technologií ve výuce zeměpisu na základní škole, financovaného v r. 2009 Pedagogickou fakultou MU.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info