prof. PhDr. Jiří Pavelka, CSc.
Počet publikací: 202
2016
-
Remediation of Sign Texts as the Theme of Cultural Studies
Procedia - Social and Behavioral Sciences, rok: 2016, ročník: 217/2016, vydání: 217
2015
-
Cesty marketingových komunikací. Sborník prací studentů Univerzity tomáše Bati ve Zlíně
Rok: 2015, druh: Editorství tématického sborníku
-
Remediation of sign texts as the theme of cultural studies
Rok: 2015
-
Strategy and Manipulation Tools of Crisis Communication in Printed Media
Procedia - Social and Behavioral Sciences, vol. 197 : The Proceedings of 6th World Conference on educational Sciences, rok: 2015
-
The Advertising Text as a Tool for Building a Social and Cultural Identity
Marketing Identity : Explosion of Innovations, rok: 2015
-
The book cover as a tool for building a social and cultural identity
Rok: 2015, druh: Uspořádání workshopu
2014
-
Media Project through the Optics of Product Management
Rok: 2014, druh: Další prezentace na konferencích
-
Strategy and Manipulation Tools of Crisis Communication in Printed Media
Rok: 2014, druh: Další prezentace na konferencích
2013
-
A Book Cover as an Expression of Conceptualization and a Tool of Social Identity Construction: The Interpretation Based on the Example of G. Ritzer’s book McDonaldization of Society
World Academy of Science, Engineering and Technology, rok: 2013, ročník: 7, vydání: 5
-
A Book Cover as an Expression of Conceptualization and a Tool of Social Identity Construction: The Interpretation Based on the Example of G. Ritzer’s book McDonaldization of Society
Rok: 2013, druh: Další prezentace na konferencích