Zde se nacházíte:
Katedra speciální a inkluzivní pedagogiky
sídlo: |
Poříčí 945/9, 603 00 Brno, budova A
Korespondenční adresa: Poříčí 623/7, 603 00 Brno |
---|
telefon: | 549 49 3569 |
---|---|
e-mail: |
Výuka
Vyučované předměty
Jaro 2025 na Lékařské fakultě
Jaro 2025 na Pedagogické fakultě
- Agrese a šikana
- Alternativní a augmentativní komunikace
- Art as a tool for communication in the inclusive culture
- Bakalářská práce (SP_BP, SP_BP2)
- Bakalářská práce - Dokončení (SP_BP2d, SP_BPd)
- Bakalářská práce - Projekt (SP_BP2p, SP_BPp)
- Bildung und Förderung von Menschen mit Behinderung 1
- Deficity dílčích funkcí
- Diagnostické domény
- Dílčí funkce
- Diplomová práce (SP_1DP, SP_DP, SP_DP2)
- Diplomová práce - Dokončení (SP_1DPd, SP_DP2d, SP_DPd)
- Diplomová práce - Projekt (SP_1DPp, SP_DP2p, SP_DPp)
- Dobrovolnictví
- Education for All – Experiences from Practice 2
- Education of Individuals with Hearing Impairment
- Education of Individuals with Intellectual Disabilities
- Education of Individuals with Physical Disabilities and Chronic Disease
- Education of Individuals with Visual Disabilities
- Etopedie
- Etopedie – základy oboru (SP3030, SPc030)
- Etopedie – základy oboru – E
- Etopedie a edukace dětí s poruchami chování
- Funkční vidění
- ICT – Speciální pedagogika
- Inclusive Education (SZ6648, SZ6654)
- Inclusive Education and Diversity
- Inkluzivní didaktika (SP2004, SPc204)
- Inkluzivní didaktika – funkční gramotnost
- Inkluzivní didaktika I – funkční gramotnost (SP4091, SPc091, SPc617)
- Inkluzivní didaktika II – podpora a provázení v předprofesní a profesní přípravě
- Inkluzivní didaktika III – podpora a provázení v předprofesní a profesní přípravě (SP4093, SPc336, SPc608)
- Inkluzivní speciální pedagogika (ISPk01, ISPp01)
- Inkluzivní vzdělávání (SP3699, SPc699)
- Inkluzivní vzdělávání a role asistenta pedagoga u dětí a žáků se sluchovým postižením
- Internacionalizace oboru Speciální pedagogika
- Internacionalizace oboru speciální pedagogika
- Intervence jedinců s epilepsií (SP2554, SPc511)
- Intervence jedinců s chronickým onemocněním
- Intervenční postupy – Speciálněpedagogická podpora a intervence u osob s postižením zraku
- Jednopřípadové výzkumné strategie v praxi
- Komunikace osob s duálním smyslovým postižením – základy
- Komunikace osob se sluchovým postižením 2 (SP1004, SP2174)
- Komunikační a simulační techniky somatopedické
- Komunikační schopnost v kontextu speciálních vzdělávacích potřeb
- Logopedická a surdopedická intervence v předškolním věku
- Logopedická praxe I
- Logopedická praxe III
- Logopedie
- Logopedie a surdopedie 1 – NKS
- Logopedie a surdopedie 1 - sluchové postižení
- Mentální postižení - lehké a středně těžké mentální postižení
- Metodologie speciálně pedagogického výzkumu
- Neurologie
- Obor: Etopedie 2 (SP3932, SPc932)
- Obor: Logopedie
- Obor: Logopedie 1 (SP3911, SPc911)
- Obor: Logopedie 2
- Obor: Oftalmopedie 2
- Obor: Psychopedie
- Obor: Psychopedie 1 (SP3941, SPc941)
- Obor: Psychopedie 2 (SP3942, SPc527)
- Obor: Somatopedie
- Obor: Somatopedie 2
- Obor: Surdopedie 2