Mgr. Monika Zemská, DiS., Ph.D.
Institut výzkumu inkluzivního vzdělávání
e‑mail: |
---|
Počet publikací: 16
2018
-
Evaluation of School Inclusion: Mission (Im)possible
Rok: 2018, vydání: Vyd. 1, počet stran: 161 s.
2015
-
Inkluze v teorii a praxi
Rok: 2015, druh: Učební texty, pomůcky
2013
-
Tvorba výzkumného nástroje pro evaluaci školy v oblasti inkluze
Janík, T., Pešková, K. et al. Školní vzdělávání: od podmínek k výsledkům, vydání: Vyd. 1., rok: 2013, počet stran: 15 s.
2012
-
Inkluze ve škole a možnosti jejího sledování
Janík, T., Pešková, K. et al. Školní vzdělávání: podmínky, kurikulum, aktéři, procesy, výsledky, vydání: Vyd. 1., rok: 2012, počet stran: 12 s.
-
Vzdělávání žáků–cizinců, konkrétní příklad žadatelů o mezinárodní ochranu
Aktivizace sociálně znevýhodněných skupin v pedagogickém výzkumu a praxi, vydání: Vyd. 1, rok: 2012, počet stran: 8 s.
2011
-
Spravedlnost ve školství jako výzva budoucích učitelů
Rok: 2011
-
Význam a náplň Multikulturní výchovy jako výzva pro budoucí učitele
Příprava budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků na jednotlivých úrovních vzdělávání: kooperace, participace, konsekvence., rok: 2011
2010
-
Diagnostické metody současného učitele
Rok: 2010, druh: Další prezentace na konferencích
-
Inkluze jako problematika současné sociální pedagogiky a její možná podpora pomocí projektu „Férová škola“
Sociální pedagogika ve střední Evropě 2010 - inovace a nové trendy (Sborník příspěvků z mezinárodní konference), rok: 2010
-
Inkluzivní vzdělávání - rozvoj klíčových kompetencí žáka formou výuky a nejen jejím obsahem
Šimoník, O. (ed.). Nové přístupy v přípravě budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků, rok: 2010